کارت ورود همایش ها

بسیاری از شرکت‌کنندگان همایش اغلب کارت‌های خود را دور نمی‌اندازند و به عنوان یادگاری نزد خود نگه می‌دارند، بنابراین شما باید آن را طوری طراحی کنید که هر زمان آن را می‌بینند یاد لحظات خوب خود در رویداد شما بیفتند.

شما با طراحی کارت ورود همایش ها فرصت تبلیغات رایگان خوبی را به دست می‌آورید زیرا شرکت‌کنندگان آن‌ها را به خانه یا دفترکار خود خواهند برد و به بقیه نشان خواهند داد. بنابراین نه تنها هر زمان که آن را دیدند رویداد شما را به خاطر خواهند آورد، همکاران‌ و دوستان شان نیز در معرض آن قرار خواهند گرفت.

کارت ورود همایش ها
کارت ورود همایش ها
کارت ورود همایش ها
کارت ورود همایش ها
کارت ورود همایش ها
کارت ورود همایش ها
توضیحات کارت ورود همایش ها

چک لیست کارت ورود همایش ها

چک لیست عمومی

  • فایل مورد نظرم را به لحاظ کیفیت برای چاپ بررسی کردم
  • طرحم در سایز واقعی طراحی شده و کیفیت مطلوب برای چاپ دارد
  • مدرنگی فایلم CMYK است و از تفاوت سیستم خروجی رنگ بین مانیتور (RGB) و دستگاه‌های چاپ (CMYK)و حتی بین تکنولوژی مرکب انواع دستگاه‌های چاپ، کاغذ و پوشش‌ها مطلعم.
  • از فونت کمتر از 8pt به عنوان محتوای اصلی در هیچ محصولی استفاده نمی‌کنم.
  • از ترکیب رنگی 16bit در فایلم استفاده نکرده‌ام
  • رزولوشن فایلم برای چاپ افست و دیجیتال 300dpi است
  • برای پلات و چاپ عریض فضای داخلی رزولوشن 150dpi را چک کردم
  • برای بنر و چاپ عریض فضای خارجی رزولوشن 72dpi را در نظر گرفتم.
  • از فایل، پرینت و یا نمونه چاپ دیجیتال تهیه و ترکیب چینش، سایز فونت، املای متن و ... را چک نموده ام.
  • فایل های تک تصویر را با فرمت‌های jpg و Tif و فایلهای با تعداد صفحات زیاد (کتاب) را با فرمت pdf ذخیره نموده ام.
  • از اینکه برشکار برای زیبایی بیشتر محصول، برش را از داخل رنگ محصول انجام میدهد تا سفیدی نداشته باشد و محصول بعد از برش حدود 3 میلیمتر کوچکتر از فایل خواهد شد آگاهم.
  • از اینکه خوانایی QR-Code به میزان جزئیات آن و بزرگی و کوچکی مقیاس آن در چاپ دارد مطلعم و مسئولیت آنرا بعهده می‌گیرم و برای کمتر شدن این مشکل آن را بصورت تک رنگ مشکی(K100) ارائه نموده ام.