چاپ تراکت

چاپ آگهی (تراکت) یک راه فوق العاده موثر، سریع و با قیمتی مناسب برای رساندن یک پیام است. با راه حل‌های چاپ آگهی فانوس‌پرینت می‌توانید همه‌ی آنچه را که می‌خواهید روی یک کاغذ داشته و یک آگهی زیبای خلق و به مخاطب برسانید.

تراکت‌ها وظیفه افزایش استقبال مخاطبان را به شکل سریع و در کوتاه مدت دارند. آگهی‌ها وقتی با راه‌های ارتباطی دیگر مقایسه می‌شوند، تفاوت قیمت و تاثیر فوری آن‌ها چشمگیر است.

چاپ تراکت
چاپ تراکت
چاپ تراکت
چاپ تراکت
چاپ تراکت
چاپ تراکت
چاپ تراکت
چاپ تراکت
چاپ تراکت
توضیحات چاپ تراکت

تراکت

آگهی( تراکت)، برگه‎های تبلیغاتی هستند که صاحبان مشاغل برای نشان دادن پیام خود آن‌ را معمولاً در قطع A4 و کوچکتر از آن منتشر نموده و در بین مخاطبان خود عمدتاً در مکان‎های عبوری مثل پیاده‎رو‎های نزدیک فروشگاه و نمایشگاه‎ها بین عابران پخش و یا در مکان‎های تجاری و مسکونی محدوده فعالیت توزیع می‌نمایند. یکی از متداول‌ترین کاربردهای چاپ آگهی برای رساندن پیام‌های، فروش ویژه، معرفی محصول یا خدمات جدید، تخفیفات و … است. تراکت‌ها وظیفه افزایش استقبال مخاطبان را به شکل سریع و در کوتاه مدت دارند. آگهی‌ها وقتی با راه‌های ارتباطی دیگر مقایسه می‌شوند، تفاوت قیمت و تاثیر سریع آن‌ها چشمگیر است. تراکت یک ابزار تبلیغاتیِ نسبتاً ارزان، پرطرفدار و با عمری کوتاه است و غالباً با بیان تصویری و نوشتاری به صورت چهاررنگ و فاقد پیوست می‎باشند.

تراکت‌ها جهت بیان خبر و یا آگاهی دادن یک موضوع در”مدت زمان معلوم” با بیانی مستقیم و بدون واسطه اقدام به معرفی و ترغیب مخاطب برای استفاده از خدمات و اقلام مورد نظر می‌کنند. به صورتی که خبر و آگهی درج شده بر روی تراکت، نوید از یک تحول، خبر مهم، و یا یک جهش در فعالیت را دارا می‌باشد.

یک گالری، موسسه‎ی تجاری، فرهنگی، و … پس از انجام فعالیت‎های روزمره و همیشگی، برای تغییر و تحول در روند عملکرد خود، اقدام به چاپ و تکثیر تراکت می‎نماید تا اعلام کند که شیوه‎ی عملکرد و فعالیت آن واحد در یک مدت زمان معلوم تغییر نموده است. به طور مثال، خبر از افتتاح نمایشگاه عکس در گالری برای یک هفته، و یا خبر از حراج‎های فصلی در یک مدت زمان خاص و معلوم، یک رویداد و یا فراخوان شرکت در مراسم، مسابقه، و جشنواره‎های هنری و یا هر رویداد دیگری که احتیاج به معرفی و آگاهی از جهش فکری و روند کاری داشته باشد.

سال‌هاست که ما مشتریان خود را با محصولات چاپ با کیفیت بالا همراهی می‌کنیم و می‌توانیم برای شرکت یا سازمان شما نیز همین کار را انجام دهیم. فانوس‌پرینت می‌داند چقدر مهم است که پروژه شما با بالاترین کیفیت ممکن تولید شود. کارکنان ما هم ماهر و هم با تجربه هستند، و به همین جهت است که ما افتخار همکاری مستمر با مشتریان را  ۱۵% بالاتر از  حد متوسط صنعت چاپ داریم. باید بپذیریم که از تراکت باید بجا استفاده شود و هر کدام از اقلام تبلیغاتی مصارف خاص خود را دارند. برای تبلیغ شرکت‌های بزرگ، بنگاه های اقتصادی و …  روش‎های مطمئن‎تر و اثرگذارتری نیز وجود دارند. می‌توانید جهت مشاوره با ما تماس بگیرید. با ما راحت باشید.

از ویژ گی های تراکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تراکت یکی از ارزان‎ترین، شکل‎های تبلیغات است؛

به راحتی و بدون واسطه با مخاطب خود ارتباط بر قرار می کند؛

قابل حمل بوده و می توان آن را در فرصت‎های مناسب، مطالعه و بررسی کرد؛

و در تراکت می توانیم اطلاعات بیشتر و جزیی‎تری را نسبت به پوستر در مورد هدف‎مان به مخاطب ارائه دهیم.

اما برد تبلیغاتی یک تراکت یا برگه‎های تبلیغاتی در درجه‌ی اول به نحوه‎ی پخش و توزیع آن بستگی دارد که اگر بهترین نوع آن را در نظر بگیریم باز بیش از پنجاه درصد آن به دلایل گوناگون دیده نمی‌شود و ماندگاری چندانی ندارند. امروزه، صاحبان مشاغل در بالا بردن کیفیت کارها از هم پیشی می‎گیرند و تراکت‎ها را در قطع‎های اختصاصی نیز چاپ می‎کنند. اما بطور معمول آگهی‌ها بصورت استاندارد و روی کاغذ الوان، تحریر سفید و گلاسه سبک بصورت تک رنگ و ۴ رنگ چاپ می‌شوند.

چک لیست چاپ تراکت

چک لیست عمومی

  • فایل مورد نظرم را به لحاظ کیفیت برای چاپ بررسی کردم
  • طرحم در سایز واقعی طراحی شده و کیفیت مطلوب برای چاپ دارد
  • مدرنگی فایلم CMYK است و از تفاوت سیستم خروجی رنگ بین مانیتور (RGB) و دستگاه‌های چاپ (CMYK)و حتی بین تکنولوژی مرکب انواع دستگاه‌های چاپ، کاغذ و پوشش‌ها مطلعم.
  • از فونت کمتر از 8pt به عنوان محتوای اصلی در هیچ محصولی استفاده نمی‌کنم.
  • از ترکیب رنگی 16bit در فایلم استفاده نکرده‌ام
  • رزولوشن فایلم برای چاپ افست و دیجیتال 300dpi است
  • برای پلات و چاپ عریض فضای داخلی رزولوشن 150dpi را چک کردم
  • برای بنر و چاپ عریض فضای خارجی رزولوشن 72dpi را در نظر گرفتم.
  • از فایل، پرینت و یا نمونه چاپ دیجیتال تهیه و ترکیب چینش، سایز فونت، املای متن و ... را چک نموده ام.
  • فایل های تک تصویر را با فرمت‌های jpg و Tif و فایلهای با تعداد صفحات زیاد (کتاب) را با فرمت pdf ذخیره نموده ام.
  • از اینکه برشکار برای زیبایی بیشتر محصول، برش را از داخل رنگ محصول انجام میدهد تا سفیدی نداشته باشد و محصول بعد از برش حدود 3 میلیمتر کوچکتر از فایل خواهد شد آگاهم.
  • از اینکه خوانایی QR-Code به میزان جزئیات آن و بزرگی و کوچکی مقیاس آن در چاپ دارد مطلعم و مسئولیت آنرا بعهده می‌گیرم و برای کمتر شدن این مشکل آن را بصورت تک رنگ مشکی(K100) ارائه نموده ام.