سربرگ

شرکت‌ها و موسسات برای هویت بخشی، برندسازی و ایجاد انضباط سازمانی در مکاتبات داخلی و خارجی پیش از هر چیز اقدام به تهیه سربرگ می‌نمایند. سربرگ، برگه‌هایی است که برای انجام امور نامه نگاری ادارات و موسسات یا اشخاص حقیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بطور معمول در قطع A4 ارائه می‌شود و طراحی آن ترکیبی از رنگ سازمانی، نشانه (لوگو)، عنوان کامل سازمان، نشانی پستی و مسیرهای ارتباطی مثل (تلفن، نمابر، سایت و...) می‌باشد.
فانوس پرینت برای برقراری ارتباطی ویژه بین شما و مشتریان و حتی کارکنانتان پیشنهادی غیر قابل چشم پوشی دارد. مجموعه‌ای زیبا از سربرگ، کاغذ یادداشت، سرتیفیکیت، رسیدها و فرم‌های منظم‌کننده روال کاری و ... با بهترین مواد اولیه در تنوعی بی نظیر، هر تعدادی که به آن نیاز دارید از 1 نسخه تا هزاران نسخه.

سربرگ
سربرگ
سربرگ
سربرگ
سربرگ
سربرگ
سربرگ
سربرگ
توضیحات

اوراق اداری در اصطلاح عام بیشتر به مجموعه اسنادی شامل سربرگ، کارت ویزیت و پاکت‌نامه گفته می‌شود. اما در اصل حوزه‌ای گسترده‌تر را شامل مواردی همچون کاغذ یادداشت، اسناد مالی و اداری( انواع فاکتور،رسیدهای دریافت و پرداخت، فرم‌های داخلی شرکت اعم از فرم دریافت سفارش و …) را نیز شامل می‌شود.

این اوراق معمولا برای فعالیت‌های رسمی و یا داخلی در سازمان‌ها بکار گرفته شده و معمولا برای هماهنگی بیشتر بصورت ست طراحی و چاپ می‌گردند. به همین دلیل به آن اصطلاحاَ ” ست اوراق اداری”  گفته می‌شود. سربرگ‌ها بطور معمول در قطع A4ارائه می‌شود و طراحی آن ترکیبی از رنگ سازمانی، نشانه (لوگو)،  عنوان کامل سازمان، نشانی پستی و مسیرهای ارتباطی مثل (تلفن، نمابر، سایت و…) می‌باشد. و عناوینی مانند «تاریخ، شماره، پیوست» با توجه به فایل‌های آماده برای نامه نگاری‌های اداری، بر روی سربرگ فضای لازم برای چاپ آنها توسط چاپگرهای رومیزی پیش‌بینی می‌شود. قطع  A5 پس از قطع A4 در اولویت طراحی قرار دارد. معمولاً این قطع برای مکاتبات با متن‌های کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما استانداردی برای قطع سربرگ وجود ندارد. سازمان‌ها معمولا برای بالا بردن ضریب امنیت استفاده از سربرگشان سربرگ‌های مکاتیات داخلی را که در دسترس تمامی پرسنل قرار دارد را متفاوت از سربرگ اصلی طراحی و چاپ می‌نمایند.

یک پیشنهاد ویژه برای اعتبار بخشی به کسب و کار شما ست بودن اوراق اداری است.

فانوس پرینت برای برقراری ارتباطی ویژه بین شما و مشتریان و حتی کارکنانتان پیشنهادی غیر قابل چشم پوشی دارد. مجموعه ای زیبا از سربرگ، کاغذ یادداشت، سرتیفیکیت، رسیدها و فرم های منظم کننده روال کاری و … با بهترین مواد اولیه در تنوعی بی نظیر ، هر تعدادی که به آن نیاز دارید از ۱ نسخه تا هزاران نسخه

انواع فاکتور، فرم های مرخصی، فرم های دریافت و ثبت سفارش، رسید دریافت وجه، لیست تنخواه و … این اوراق به شما کمک میکنند تا مواردی که در طول زمان به فراموشی سپرده میشوند، ثبت و در زمان لازم به کمک شما بیایند. بدون اینکه ذهن خود و پرسنل سازمان را برای نگه داری از آن درگیر نمایید

هنگامی که شما برای اجرای خدمات چاپی با فانوس‌پرینت سهیم می‌شوید. به ارزش افزوده‌ای که از این ارتباط نصیبتان خواهد شد بیاندیشید. شما بدون نیاز به ترک میزکار خود می‌توانید گام به گام از طریق مشاوره و خدمات پشتیبانیonline  اقدام به سفارش چاپ سربرگ با مجموعه‌ای متنوع از کاغذ و مواد اولیه مرغوب نمایید و آنرا در اولین فرصت با برشی دقیق و با بسته‌بندی متفاوت تحویل بگیرد.

شما می‌توانید با توجه به کمبود نیروی انسانی و فضای اداری محدودتان مجموعه‌ای از سفارشات آسان و پیچیده خود را از فانوس‌پرینت بخواهید.

برای ارائه‌ی این خدمات هم اکنون به ما بپیوندید و شروع به کار با فانوس‌پرینت کنید. به ما اعتماد کنید.