درباره فانوس

گروه طراحی و تبلیغات فانوس فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با هدف ارائه خدمات طراحی، عکاسی و چاپ آغاز نمود. این مجموعه با بهره‌گیری از کادری مجرب از دانش‌آموختگان هنر و استفاده از دانش فنی متخصصین در امور چاپ توانست رضایت مشتریان خود، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و همچنین همکاران فعال را به واسطه ارائه خدمات باکیفیت و قیمت‌مناسب جلب نماید و همواره به عنوان مشاوری امین در کنار همکاران و مشتریان باشد.

در دورنمایی که فانوس جهت توسعه فعالیت‌ها پیش‌رویمان روشنکرده است، ارائه کلیه خدمات مرتبط با صنعت چاپ و تبلیغات به عنوان هدف کلی در نظر گرفته شده است. و امیدواریم با یاری خداوند منان، پشتکار و خلاقیت سرمایه انسانی با ارائه خدمات متفاوت مجموعه ای از بهترین‌ها را برای شما فراهم آوریم.

گروه فانوس در مدت فعالیت خود در زمینه طراحی گرافیک و خدمات چاپ افست، دیجیتال و تبلیغات محیطی و نمایشگاهی توانست سهم مناسبی از بازار چاپ و تبلیغات را به خود اختصاص دهد شاید این امر بیشتر به خاطر همکاری با فعالین عرصه تبلیغات (کانون‌های تبلیغاتی، شرکت‌های مشاوره تبلیغات و بازاریابی و طراحان گرافیک) بود که اجرای خدمات چاپ خود را به دلایل گوناگون به ما سپرده بودند. در اواخر سال ۸۸ باتوجه به چرخش بازار به سمت چاپ دیجیتال این گروه اقدام به بستر سازی و ایجاد شرایط لازم برای خرید و وارد نمودن دستگاه‌های چاپ دیجیتال در کنار بقیه خدمات خود نمود. گروه طراحی و تبلیغات فانوس با استفاده از به روزترین تکنولوژی صنعت چاپ دیجیتال همواره توانسته پشتیبانی مطمئن برای مشتریان خود باشد و سفارشات چاپی در این حوزه را نیز همچون چاپ افست با بالاترین سطح کیفی و در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان خود ارائه دهد.

اهداف

  • با توکل به پروردگار به یکی از برندهای معتبر در حوزه چاپ، تبلیغات و بسته‌بندی تبدیل شود.
  • با خلاقیت سرمایه‌انسانی و تجهیزات بروز بر طراحی و ارائه خدماتِ متمایز از رقبا متمرکز بوده و با کیفیتی برتر، پاسخگوی اعتماد مشتریان باشد.
  • با ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت برای سهامداران زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه‌های مرتبط را فراهم آورد.

ارزش ها

  • ارزش‌آفرینی برای مشتریان
  • یادگیـری مستمر سازمانی
  • خلاقیـت و نــوآوری
  • صداقت و شفافیت
  • تعهد و مسئولیت پذیری
  • کـار گـروهی

اعتقادات

  • ما معتقدیم اشتباهات غیر‌قابل حذف از زندگی ما هستند. اما باید شفاف بود و در هنگام بروز اشتباهات صداقت داشت. از بازخورد ابتدایی مشتری نترسیم. زیرا چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد.
  • ما معتقدیم حداقل 12 تجربه مثبت نیاز است تا تاثیر یک تجربه منفی را از بین ببرد.
  • ما معتقدیم پیشنهادهای مشتری برای نوع و روش خدمت‌رسانی را باید مورد توجه قرار دهیم.
  • ما معتقدیم گفت‌وگوی دوطرفه با مشتریان فرصتی طلایی و مغتنم است از آن به بهترین نحو باید استفاده نماییم.
  • ما معتقدیم برای ایجاد رضایت در مشتریان به آنها سریع و با اشتیاق پاسخ دهیم و بطور مستمر و با تمام قدرت به این امر بپردازیم.
  • ما معتقدیم حتی در بهترین شرایط کاری(سود دهی بالا، حجم سفارش بالا و ...) در موضع قدرت نباشیم و به مشتری احترام می‌گذاریم.
  • ما معتقدیم عمل به وعده‌های خود تضمین‌کننده اعتبار ماست. و هرگز وعده‌ای که توانایی عمل کردن به آن را نداریم بر زبان نمی‌آوریم.

راهبردها

  • جذب و به کارگیری نیروهای متخصص و خلاق به عنوان سرمایه‌های گروه
  • بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان در راستای افزایش رضایت‌مندی کلیه ذینفعان
  • استفاده از فناوری‌ها و تجهیزات نوین و پایبندی به یادگیری مداوم برای ارائه بهترین عملکرد
  • استقرار فرهنگ سازمانی مبتنی بر مشتری مداری

کار گروهی

  • طبق برنامه ریزی عمل کرده و به عهد خود پایبندیم.
  • حداکثر توان و مهارت خود را برای انجام وظیفه محوله بکار می بندیم.
  • به یادگیری مداوم توجه ویژه داریم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
  • در استفاده از فناوری نوین ، نرم افزار و ارتقاء سطح تجهیزات برای ارائه بهترین عملکرد پیش قدمیم.
  • ما نه تنها به صدای مشتری گوش داده و به آن بهترین پاسخ را می دهیم بلکه مصمم هستیم که فراتر از این با عملکرد متمایز ، کیفیت و ارائه خدمات ویژه آنان را ذوق زده کنیم.
  • تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مشتری کرده و آنرا وظیفه خود می دانیم.
  • با دقت و تمرکز پروژه را تحلیل کرده و ضمن تقسیم کار از انجام کارهای غیر ضروری پرهیز می کنیم .
  • به سابقه و نحوه عملکرد خود مغرور نیستیم ( هر چند افتخار می کنیم).
  • به صورت مداوم از طریق عیب یابی روال کاری و چک کردن استانداردهای ابتدایی کار ، قصد بهبود عملکرد گذشته را با کم کردن اشتباهات داریم.
  • ما یکدیگر را راهنمایی ، هدایت و پشتیبانی می کنیم و به یکدیگر اعتقاد داریم.
  • برای انجام امور جهت نیل به اهداف شرکت پیش قدمیم و از این عملکرد یکدیگر تقدیر می کنیم.

سابقه

همکاری در برگزاری کنفرانس‌‌ها، سمینارها، همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی از سال 83 تا کنون کنفرانس ملی توسعه نظام پیمانکاری سال 84 کنفرانس ملی توسعه نظام اجرایی پروژه های عمرانی ، صنعتی و شهری سال 86 کنگره سالانه انجمن دندانپزشکی ایران از سال 84 کنگره‌های سالانه و دوره‌های بازآموزی انجمن‌های دندانپزشکی از سال 86 عکاسی جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال سال 87 و 88 عکاسی مسابقه ملی طراحی ماشین(دوره اول 1387 دانشگاه شریف) و (دوره دوم 1388 پیست استادیوم آزادی) کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک (هفدهمین دوره  دانشگاه تهران 1388) و (هجدهمین دوره دانشگاه شریف) کنفرانس بین‌المللی سالانه آکوستیک و ارتعاشات از سال 88 جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از سال 90 دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت (همدان سال 91) و ... همکاری با مشتریان و همکاران محترم آستان قدس رضوی / بانک سامان/ صـدا و سیمای ج .ا ا / پتروپارس / شرکت سرمایه‌گذاری مدبران اقتصاد/ شورای عالی انقلاب فرهنگی / دانشگاه تهران /  بانک سینا / دانشگاه امیرکبیر / سازمان مدیریت صنعتی / شرکت تامین سرمایه آرمان /  نهادکتابخانه‌های عمومی کشور / ایرتویا / کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار / گـراد / آپـارات / چـاپ میران /  نظم‌پویان نوین / یگانه اندیش سرمایه / پایگاه عکاسی چیلیک / شرکت آب ‌و فاضلاب استان تهران / فرهنگستان هنر / انتشارات راه دان / چاپ فارابی / گروه هنری عقیق / کانون تبلیغاتی یاس آبی / ایده نوین فردا / فرین پرواز و ....

شماره های تماس

کارگاه
021-8882-9388
021-8882-9488
سایت
021-8814-0453

پست الکترونیک

رسیدگی به شکایات
hi@fanoosprint.ir
بخش طراحی
design@fanoosprint.ir
بخش مالی
financial@fanoosprint.ir

شبکه های اجتماعی

روی نقشه ما را پیدا کنید:

تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به فردوسی، خیابان شهید موسوی،کوچه شهید محمدآقا، بن بست ستاره پلاک 2 واحد 3