چاپ تراکت
چاپ آگهی (تراکت) یک راه فوق العاده موثر، سریع و با قیمتی مناسب برای رساندن یک پیام است. با راه حلهای چاپ آگهی فانوسپرینت میتوانید همهی آنچه را که میخواهید روی یک کاغذ داشته و یک آگهی زیبای خلق و به مخاطب برسانید.
تراکتها وظیفه افزایش استقبال مخاطبان را به شکل سریع و در کوتاه مدت دارند. آگهیها وقتی با راههای ارتباطی دیگر مقایسه میشوند، تفاوت قیمت و تاثیر فوری آنها چشمگیر است.
توضیحات چاپ تراکت
تراکت
تراکت یا آگهی، برگههای تبلیغاتی هستند که صاحبان مشاغل برای نشان دادن پیام خود آن را معمولا در قطع A4 و کوچکتر از آن منتشر نموده.
و در بین مخاطبان خود عمدتا در مکانهای عبوری مثل؛
- بین عابران پیادهروهای نزدیک فروشگاهها و نمایشگاهها
- در مکانهای تجاری و مسکونی محدوده فعالیت توزیع مینمایند.
مشخصات فنی
- نوع چاپ تراکت رنگی و سیاه و سفید و جنس کاغذ آن تحریر و گلاسه با گرماژ ۸۰ تا ۱۳۵ گرم، در ابعاد استاندارد و سفارشی میباشد.
تراکتها وظیفه افزایش استقبال مخاطبان را به شکل سریع و در کوتاه مدت دارند.
از ویژگیهای تراکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- تراکت یکی از ارزانترین، شکلهای تبلیغات است
- به راحتی و بدون واسطه با مخاطب خود ارتباط بر قرار میکند
- قابل حمل بوده و میتوان آن را در فرصتهای مناسب، مطالعه و بررسی کرد
- و در تراکت میتوانیم اطلاعات بیشتر و جزئیتری را نسبت به پوستر در مورد هدفمان به مخاطب ارائه دهیم
- باید بپذیریم که از تراکت باید بجا استفاده شود و هر کدام از اقلام تبلیغاتی مصارف خاص خود را دارند
- برای تبلیغ شرکتهای بزرگ، بنگاههای اقتصادی و غیره روشهای مطمئنتر و اثرگذارتری نیز وجود دارند
میتوانید جهت مشاوره با ما تماس بگیرید. با ما راحت باشید.
همین حالا قیمت آنلاین بگیرید!!…
اما برد تبلیغاتی یک تراکت یا برگههای تبلیغاتی در درجهی اول به نحوهی پخش و توزیع آن بستگی دارد. اگر بهترین نوع آن را در نظر بگیریم باز بیش از پنجاه درصد آن به دلایل گوناگون دیده نمیشود و ماندگاری چندانی ندارند.
امروزه، صاحبان مشاغل در بالا بردن کیفیت کارها از هم پیشی میگیرند و تراکتها را در قطعهای اختصاصی نیز چاپ میکنند. اما به طور معمول آگهیها به صورت استاندارد و روی کاغذ الوان، تحریر سفید و گلاسه سبک به صورت تک رنگ و ۴ رنگ چاپ میشوند.
کاربردها
- رساندن پیامهای فروش ویژه
- معرفی محصول یا خدمات جدید، تخفیفات و … است.
آگهیها وقتی با راههای ارتباطی دیگر مقایسه میشوند، تفاوت قیمت و تاثیر سریع آنها چشمگیر است.
تراکت یک ابزار تبلیغاتیِ نسبتا ارزان، پرطرفدار و با عمری کوتاه است و غالبا با بیان تصویری و نوشتاری به صورت چهاررنگ و فاقد پیوست میباشند.
- تراکتها جهت بیان خبر و یا آگاهی دادن یک موضوع در “مدت زمان معلوم” با بیانی مستقیم و بدون واسطه اقدام به معرفی و ترغیب مخاطب برای استفاده از خدمات و اقلام مورد نظر میکنند.
- خبر و آگهی درج شده بر روی تراکت، نوید از یک تحول یا خبر مهم، و یا یک جهش در فعالیت را بدهد.
اهداف
یک گالری، موسسهی تجاری، فرهنگی، و غیره برای تغییر و تحول در روند عملکرد خود پس از انجام فعالیتهای روزمره و همیشگی، اقدام به چاپ و تکثیر تراکت مینماید. تا اعلام کند شیوهی عملکرد و فعالیت آن واحد در یک مدت زمان معلوم تغییر نموده است.
به طور مثال؛
- خبر از افتتاح نمایشگاه عکس در گالری برای یک هفته
- خبر از حراجهای فصلی در یک مدت زمان خاص و معلوم
- یک رویداد و یا فراخوان شرکت در مراسم، مسابقه
- جشنوارههای هنری
و یا هر رویداد دیگری که احتیاج به معرفی و آگاهی از جهش فکری و روند کاری داشته باشد.
مزیت رقابتی فانوس پرینت
- سالهاست که ما مشتریان خود را با محصولات چاپی با کیفیت بالا همراهی میکنیم.
- میتوانیم برای شرکت یا سازمان شما نیز همین کار را انجام دهیم.
- تجربه قیمت آنلاین و چاپ آنلاین
فانوسپرینت میداند چقدر مهم است، که پروژه شما با بالاترین کیفیت ممکن تولید شود. کارکنان ما هم ماهر و با تجربه هستند، و به همین جهت است که ما افتخار همکاری مستمر با مشتریان را ۱۵% بالاتر از حد متوسط صنعت چاپ داریم.
چک لیست چاپ تراکت
چک لیست عمومی
- فایل مورد نظرم را به لحاظ کیفیت برای چاپ بررسی کردم
- طرحم در سایز واقعی طراحی شده و کیفیت مطلوب برای چاپ دارد
- مدرنگی فایلم CMYK است و از تفاوت سیستم خروجی رنگ بین مانیتور (RGB) و دستگاههای چاپ (CMYK)و حتی بین تکنولوژی مرکب انواع دستگاههای چاپ، کاغذ و پوششها مطلعم.
- از فونت کمتر از 8pt به عنوان محتوای اصلی در هیچ محصولی استفاده نمیکنم.
- از ترکیب رنگی 16bit در فایلم استفاده نکردهام
- رزولوشن فایلم برای چاپ افست و دیجیتال 300dpi است
- برای پلات و چاپ عریض فضای داخلی رزولوشن 150dpi را چک کردم
- برای بنر و چاپ عریض فضای خارجی رزولوشن 72dpi را در نظر گرفتم.
- از فایل، پرینت و یا نمونه چاپ دیجیتال تهیه و ترکیب چینش، سایز فونت، املای متن و ... را چک نموده ام.
- فایل های تک تصویر را با فرمتهای jpg و Tif و فایلهای با تعداد صفحات زیاد (کتاب) را با فرمت pdf ذخیره نموده ام.
- از اینکه برشکار برای زیبایی بیشتر محصول، برش را از داخل رنگ محصول انجام میدهد تا سفیدی نداشته باشد و محصول بعد از برش حدود 3 میلیمتر کوچکتر از فایل خواهد شد آگاهم.
- از اینکه خوانایی QR-Code به میزان جزئیات آن و بزرگی و کوچکی مقیاس آن در چاپ دارد مطلعم و مسئولیت آنرا بعهده میگیرم و برای کمتر شدن این مشکل آن را بصورت تک رنگ مشکی(K100) ارائه نموده ام.