چاپ ارائه یا presentation
نویسنده ای می گفت ارائه کردن، عینِ زندگی کردن ماست؛ ما در همه لحظات کار و زندگی در حال «ارائه» هستیم. ارائه همانند انتخاب، تعریفی از عموم فعالیت ها و بخش هایی از تجربیات ماست.
تبلیغات، فروش، عشق ورزی و پشتکار، دانشگاه و دانش آموزی، دوستی و دوری، انتظار و مذاکره همه از جنس ارائه اما در قالب های گوناگون و متنوع دیگر هستند. ارائه باید جامع و در عین حال مفید باشد و از زیاده گویی پرهیز نمود.
همانطوری که زندگی بهتر را می شود با تلاش بدست آورد، ما در فانوس پرینت با هوشیاری و ارائه توانمندی بهتر باعث تجربه کار و زندگی بهتر برای شما می شویم.
توضیحات چاپ ارائه یا presentation
چاپ ارائه یا presentation
ارائه یا پرزنتیشن یکی از ضروریترین مهارتهای مورد نیاز عصر حاضر به شمار میرود.
- مجهز بودن به آن، یکی از عوامل کلیدی موفقیت و پیشرفت در دنیای سراسر رقابت امروز میباشد.
مهندس یا مخترع، مدیر اجرائی شرکت چند ملیتی یا رئیس یک کسب و کار نوپا
باید قادر باشید محصول، ایده و یا توانمندیهای خود را به دیگران معرفی کنید.
آشنایی با اصول ارائه یا پرزنتیشن حرفهای این امکان را میدهد که پیام خود را موثرتر به مخاطبان انتقال دهید.
مشخصات فنی
- نوع چاپ ارائه مطلب رنگی و سیاه و سفید و جنس کاغذ متن آن تحریر و گلاسه با گرماژ ۸۰ تا ۱۳۵ گرم، و نوع جنس کاغذ جلد آن گلاسه با گرماژ ۱۷۰ تا ۲۵۰ گرم در ابعاد استاندارد به همراه پوشش انواع سلفون مات، براق، مخملی و طلق معمولی به همراه صحافی چسب گرم و شیرازه میباشد.
همین حالا قیمت آنلاین بگیرید!!…
تعریف ارائه مطلب یا پرزنتیشن(Presentation)
- پرزنتیشن یکی از روشهای برقراری ارتباط موثر است که بسته به موقعیتهای مختلف کاربردهای متفاوتی دارد.
- ارائه مطلب به فرایند انتقال اطلاعات و مفهوم از سوی شخص ارائهکننده به مخاطبین به منظور معرفی یا نشان دادن ایده یا محصول، ترغیب و اطلاع رسانی، انتقال دانش و افکار و یا نمایش توانمندیها و مهارتها اطلاق میشود.
هدف از پرزنتیشن یا ارائه مطلب چیست؟
- اگر دقیقتر به زندگی و روابط شخصی و حرفهای خود نگاه کنیم نمونههای زیادی از انواع ارائه را بتوانیم بیابیم.
به عنوان مثال؛ اکثر ما به صورت رسمی و غیر رسمی به این سوال دیگران برخورد کردهایم که پرسیده اند”خب کارت چیه و چیکار میکنی؟” و یا در جلسه مصاحبهای رزومه خود را بیان کردهایم.
- برای کسب جایگاه و یا فرصت شغلی توانمندیها و یا دانش خود را به معرض نمایش گذاشتهایم.
- با دادن اطلاعاتی در خصوص خدمت یا محصول جدید برای مشتریان خود آنها را ترغیب به استفاده از آنها کردهایم.
- برای حمایت از محصول جدید خود در بین جمعی از سرمایه گذاران سخنرانی داشته و شاید هم تمام تلاش خود را کردهایم که هیئت مدیره شرکت خود را برای افزایش بودجه بخشی از سازمانمان مجاب کنیم.
- قصد داریم ایده خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و یا از محصول جدید شرکتمان رونمایی کنیم.
- شاید هم قصد دفاع از پایان نامه و یا تحقیقات خود را داریم.
- نیاز به برنامهریزی و طراحی و اجرای گام به گام فرایند دارد.
فانوس پرینت با طرحهای متنوع ارائه در حقیقت به شما یک فرصت تاثیرگذاری بر مخاطب را میدهد و وجه تمایز شما از رقبایتان خواهد بود.
چک لیست چاپ ارائه یا presentation
چک لیست عمومی
- فایل مورد نظرم را به لحاظ کیفیت برای چاپ بررسی کردم
- طرحم در سایز واقعی طراحی شده و کیفیت مطلوب برای چاپ دارد
- مدرنگی فایلم CMYK است و از تفاوت سیستم خروجی رنگ بین مانیتور (RGB) و دستگاههای چاپ (CMYK)و حتی بین تکنولوژی مرکب انواع دستگاههای چاپ، کاغذ و پوششها مطلعم.
- از فونت کمتر از 8pt به عنوان محتوای اصلی در هیچ محصولی استفاده نمیکنم.
- از ترکیب رنگی 16bit در فایلم استفاده نکردهام
- رزولوشن فایلم برای چاپ افست و دیجیتال 300dpi است
- برای پلات و چاپ عریض فضای داخلی رزولوشن 150dpi را چک کردم
- برای بنر و چاپ عریض فضای خارجی رزولوشن 72dpi را در نظر گرفتم.
- از فایل، پرینت و یا نمونه چاپ دیجیتال تهیه و ترکیب چینش، سایز فونت، املای متن و ... را چک نموده ام.
- فایل های تک تصویر را با فرمتهای jpg و Tif و فایلهای با تعداد صفحات زیاد (کتاب) را با فرمت pdf ذخیره نموده ام.
- از اینکه برشکار برای زیبایی بیشتر محصول، برش را از داخل رنگ محصول انجام میدهد تا سفیدی نداشته باشد و محصول بعد از برش حدود 3 میلیمتر کوچکتر از فایل خواهد شد آگاهم.
- از اینکه خوانایی QR-Code به میزان جزئیات آن و بزرگی و کوچکی مقیاس آن در چاپ دارد مطلعم و مسئولیت آنرا بعهده میگیرم و برای کمتر شدن این مشکل آن را بصورت تک رنگ مشکی(K100) ارائه نموده ام.