چاپ کد تخفیف (کارت تخفیف، کارت هدیه)

کسب و کارهای نوین، فروشگاه‌ها و موسسات برای ترغیب مشتری به بازدید، خرید و استفاده از خدمات خود اقدام به استفاده از محرک‌های فروش می‌نمایند. انواع کارت‌های تخفیف درصدی، کارت‌های هدیه مبلغ‌دار، بن خرید کالا، دوره‌های تخفیف زمان‌دار و مبلغ‌دار، قرعه‌کشی جوایز خرید محصولات و خدمات، کدهای شرکت در مسابقات و نظایر آن در چارچوب این محرک‌های فروش قرار می‌گیرند. استفاده از این محرک‌ها و انگیزه‌های فروش به طور معمول در کوتاه مدت موثر است و مشتریان به خاطر کالای مورد نظر و استفاده از ارزش افزوده مازاد آن جذب فروشگاه می‌شوند. و عده‌ای از افراد که به واسطه بُن تخفیف و دیگر محرک‌ها یک بار از شما خرید می‌کنند می‌توانند مشتری ثابت شما شوند البته این مهم تنها در شرایطی برقرار می‌گردد که ارزش و اعتمادی که آنها نیاز دارند را از شما دریافت کنند. شما می‌توانی با مشاوران بازاریابی  و تبلیغات و متخصصان چاپ کمپن‌های موثر برای فروش و برندیگ برنامه‌ریزی نمایید.

چاپ کد تخفیف (کارت تخفیف، کارت هدیه)
چاپ کد تخفیف (کارت تخفیف، کارت هدیه)
چاپ کد تخفیف (کارت تخفیف، کارت هدیه)
چاپ کد تخفیف (کارت تخفیف، کارت هدیه)
توضیحات چاپ کد تخفیف (کارت تخفیف، کارت هدیه)

اوراق‌بهادار

کسب و کارهای نوین، فروشگاه‌ها و موسسات برای ترغیب مشتری به بازدید، خرید و استفاده از خدمات خود اقدام به استفاده از محرک‌های فروش یا اوراق‌بهادار می‌نمایند.

مشخصات فنی

  • بن خرید کالا، کوپن، دوره‌های تخفیف، جوایز، برگزاری مسابقه و نظایر آن در این چارچوب ارزیابی می‌شود.
  • استفاده از این محرک‌ها و انگیزه‌های فروش به طور معمول در کوتاه مدت موثر است.
  • مشتریان به خاطر کالای مورد نظر و استفاده از ارزش افزوده مازاد آن جذب فروشگاه می‌شوند.

عده‌ای به واسطه بُن تخفیف یا دیگر محرک‌ها یک بار از شما خرید می‌کنند، می‌توانند مشتری ثابت شما شوند. البته این مهم در شرایطی رخ می‌دهد که ارزش و اعتمادی که نیاز دارند را از شما دریافت کنند.

چک لیست چاپ کد تخفیف (کارت تخفیف، کارت هدیه)

چک لیست عمومی

  • فایل مورد نظرم را به لحاظ کیفیت برای چاپ بررسی کردم
  • طرحم در سایز واقعی طراحی شده و کیفیت مطلوب برای چاپ دارد
  • مدرنگی فایلم CMYK است و از تفاوت سیستم خروجی رنگ بین مانیتور (RGB) و دستگاه‌های چاپ (CMYK)و حتی بین تکنولوژی مرکب انواع دستگاه‌های چاپ، کاغذ و پوشش‌ها مطلعم.
  • از فونت کمتر از 8pt به عنوان محتوای اصلی در هیچ محصولی استفاده نمی‌کنم.
  • از ترکیب رنگی 16bit در فایلم استفاده نکرده‌ام
  • رزولوشن فایلم برای چاپ افست و دیجیتال 300dpi است
  • برای پلات و چاپ عریض فضای داخلی رزولوشن 150dpi را چک کردم
  • برای بنر و چاپ عریض فضای خارجی رزولوشن 72dpi را در نظر گرفتم.
  • از فایل، پرینت و یا نمونه چاپ دیجیتال تهیه و ترکیب چینش، سایز فونت، املای متن و ... را چک نموده ام.
  • فایل های تک تصویر را با فرمت‌های jpg و Tif و فایلهای با تعداد صفحات زیاد (کتاب) را با فرمت pdf ذخیره نموده ام.
  • از اینکه برشکار برای زیبایی بیشتر محصول، برش را از داخل رنگ محصول انجام میدهد تا سفیدی نداشته باشد و محصول بعد از برش حدود 3 میلیمتر کوچکتر از فایل خواهد شد آگاهم.
  • از اینکه خوانایی QR-Code به میزان جزئیات آن و بزرگی و کوچکی مقیاس آن در چاپ دارد مطلعم و مسئولیت آنرا بعهده می‌گیرم و برای کمتر شدن این مشکل آن را بصورت تک رنگ مشکی(K100) ارائه نموده ام.