چاپ رزومه

قبل از هرگونه مصاحبه با کارفرمایان بایستی از تجربیات کاری، سوابق تحصیلی و مهارت ها و توانایی های شغلی خود و هم چنین تصویر ذهنی مناسب و فعالیت هایتان در اختیار آنان قرار دهید.

ظاهر رزومه با صفحه آرایی زیبا و پسندیده باید منظم و تاثیرگذار بوده تا در اولین نگاه کاملا جذاب و مرتب به نظر بیاید.

بهتر آنست که رزومه ی حاوی اطلاعات و مشخصات اولیه به جهت ارزیابی شما از حیث جنبه های تبلیغاتی دارای ویژگی های موثر و مفید نظیر طرح های گرافیکی و نیز متناسب سعی بر جلب علاقه و توجه خواننده داشته باشد.

ما می توانیم مجموعه ای متنوع از طرح ها و خدمات را در اختیارتان گذاشته تا بهترین باشید.

چاپ رزومه
چاپ رزومه
چاپ رزومه
چاپ رزومه
چاپ رزومه
توضیحات چاپ رزومه

رزومه چیست؟

رزومه متنی چند صفحه‌ای حاوی اطلاعات و مشخصات که شما باید قبل از مصاحبه در اختیار کارفرمایان قرار دهید تا آنان امکان ارزیابی اولیه‌ای از توانایی‌های شغلی شما داشته باشند.

در واقع رزومه باید تصویری ذهنی از شما و فعالیت‌های شغلیتان را به خواننده ارائه کند.

مشخصات فنی

  • نوع چاپ رزومه رنگی و سیاه و سفید و جنس کاغذ متن آن تحریر، کتان و کرافت با گرماژ ۸۰ تا ۱۲۰ گرم و جنس کاغذ جلد آن تحریر،گلاسه، کتان و کرافت با گرماژ ۸۰ تا ۳۰۰ گرم در ابعاد استاندارد و سفارشی به همراه پوشش انواع سلفون مات، براق و مخملی به همراه صحافی فنری و شیرازه می‌باشد.

قیمت آنلاین و چاپ رزومه آنلاین در چاپ فانوس پرینت

از این حیث جنبه‌ای تبلیغاتی دارد بدین ترتیب که ویژگی‌های مؤثر و مفید خود را در اختیار کارفرما قرار می‌دهید و به نوعی سعی می‌کنید تا وی را متقاعد کنید که از بین چندین داوطلب، شما را برای شرکت در مصاحبه انتخاب کند.

  • رزومه مهارت‌ها و توانایی‌های مثبت شما را نشان می‌دهد.
  • باید کاملا صادقانه باشد.
  • جایی برای تعارف و شکسته نفسی نیست.

اولین هدف جلب توجه کارفرماست.

بنابراین هر جمله‌ای که می‌نویسید باید سعی کنید به نوعی علاقه و توجه خواننده را جلب کنید. یک رزومه خوب می‌تواند کلید موفقیت شما در امر کاریابی باشد.

  • به آن از دید انجام وظیفه نگاه نکنید
  • نوشتن رزومه با پر کردن فرم ثبت نام فرق می کند

اهداف

اگر به عنوان کارجو به دنبال کار هستید هوشیار باشید که فرصت مناسبی است برای عرضه و تبلیغ توانایی و مهارت‌های شما به کارفرما.

  • هدف نهایی اینست که ملاقات با کارفرما را برایتان تضمین نموده و شما را به سوی میز مصاحبه هدایت نماید.
  • رزومه شما نماینده و معرف شما نزد کارفرمایی است که هنوز شما را ندیده و نمی‌شناسد.

پس نحوه طراحی آن به گونه‌ای که معرف قابلیت‌ها و شایستگی‌های شما باشد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اولین ارتباط

  • به یاد داشته باشید همیشه و در هر ارتباطی اولین برخورد نقش کلیدی و مؤثری در ادامه و بقاء رابطه ایفاء می‌نماید.
  • اولین برخورد شما(هر چند غیر حضوری) با کارفرما نمایانگر شناخت یا تعبیر وی از قابلیت‌های شما خواهد بود.

لذا دقت داشته باشید که نوع “انتخاب کلمات” و “ساختار جمله‌بندی” شما در ذهن کارفرما بیانگر “سطح دانش”، “تحصیلات” و “تجربیات اجتماعی” شماست.

رزومه‌تان باید شما را فردی مشتاق و هم چنین تجربیات کاریتان را مرتبط و جذاب نشان دهد.

  • طراح رزومه خود باشید
  • استفاده از جداول و امکانات مناسب آن
  • بایستی از لحاظ بصری زیبا و جذاب باشد
  • دسته بندی مطالب و بهره‌مندی از نگارش جذاب
  • استفاده از کادر، تصویر یا نقش‌های گرافیکی در آن مناسب نیست
  • حتما متن خود را از نظر املایی، نگارشی و صحت اطلاعات بررسی کنید
  • حفظ سادگی و پرداختن به محتوای غنی‌تر در کنار استفاده مناسب از فونت‌های خوانا
  • پرهیز استفاده از عبارات تکراری مانند دارای روابط عمومی قوی، متعهد، خلاق، علاقه‌مند به کار گروهی
  • پرهیز از اطلاعات بدون دلیل مبنی بر تجربیات و دستاوردهای قبلی

ظاهر رزومه کاغذی باید منظم و تأثیرگذار باشد. ما در فانوس پرینت برای ظاهر رزومه شما وقت گذاشته و با طرح‌های متنوع و مختلف برای هر چه بهتر شدن آن تلاش می‌نماییم. همان‌طور که در بالا گفته شد باید در اولین نگاه کاملا جذاب و مرتب باشد. به یاد داشته باشید که جنبه‌ای تبلیغاتی دارد.

چک لیست چاپ رزومه

چک لیست عمومی

  • فایل مورد نظرم را به لحاظ کیفیت برای چاپ بررسی کردم
  • طرحم در سایز واقعی طراحی شده و کیفیت مطلوب برای چاپ دارد
  • مدرنگی فایلم CMYK است و از تفاوت سیستم خروجی رنگ بین مانیتور (RGB) و دستگاه‌های چاپ (CMYK)و حتی بین تکنولوژی مرکب انواع دستگاه‌های چاپ، کاغذ و پوشش‌ها مطلعم.
  • از فونت کمتر از 8pt به عنوان محتوای اصلی در هیچ محصولی استفاده نمی‌کنم.
  • از ترکیب رنگی 16bit در فایلم استفاده نکرده‌ام
  • رزولوشن فایلم برای چاپ افست و دیجیتال 300dpi است
  • برای پلات و چاپ عریض فضای داخلی رزولوشن 150dpi را چک کردم
  • برای بنر و چاپ عریض فضای خارجی رزولوشن 72dpi را در نظر گرفتم.
  • از فایل، پرینت و یا نمونه چاپ دیجیتال تهیه و ترکیب چینش، سایز فونت، املای متن و ... را چک نموده ام.
  • فایل های تک تصویر را با فرمت‌های jpg و Tif و فایلهای با تعداد صفحات زیاد (کتاب) را با فرمت pdf ذخیره نموده ام.
  • از اینکه برشکار برای زیبایی بیشتر محصول، برش را از داخل رنگ محصول انجام میدهد تا سفیدی نداشته باشد و محصول بعد از برش حدود 3 میلیمتر کوچکتر از فایل خواهد شد آگاهم.
  • از اینکه خوانایی QR-Code به میزان جزئیات آن و بزرگی و کوچکی مقیاس آن در چاپ دارد مطلعم و مسئولیت آنرا بعهده می‌گیرم و برای کمتر شدن این مشکل آن را بصورت تک رنگ مشکی(K100) ارائه نموده ام.