چاپ آگهی نامه
آگهی نامه یا همان نیازمندی تجمع تبلیغات مختلف به صورت یکجا ست. اینگونه که افراد مختلف با موضوع های متنوع که قصد تبلیغ دارند می توانند پس از طراحی آگهی در حرفه و شغل خودشان در آگهی نامه های معتبر قرار دهند.
شرکت ها و کارخانجات و حتی افراد، می توانند تبلیغات و آگهی های خود را با درج نمودن و توضیحاتی درباره کارشان در اختیار دیگران قرار دهند.
ما در فانوس پرینت با طرح های متنوع و مختلف خواستار جذب حداکثری مشتریان شما هستیم.
توضیحات چاپ آگهی نامه
چاپ آگهی نامه
چاپ آگهی نامه ها در دفترچههای چند هزارتایی تهیه میشوند.
- هر دفترچه تبلیغاتی در محدوده مشخص شده به صورت پلاک به پلاک در مناطق توزیع میگردد.
- آگهی نامه ها در حال حاضر یکی از پرسابقهترین دفترچههای تبلیغاتی میباشند.
- همچنین با تیراژهای بالا و چاپ چند ده هزار نسخه در سال با توجه به ابعاد و کیفیت کار، میتوانند یکی از پر تیراژترینها نیز به حساب آیند.
ما در فانوس پرینت آماده همکاری با شما مشتریان گرامی هستیم و با توجه به نوع شغل خود در یک یا چند دفترچه به صورت جداگانه میتوانید سفارش چاپ داشته باشید.
مشخصات فنی
- نوع چاپ آگهی نامه رنگی و سیاه و سفید و جنس کاغذ متن آن تحریر و گلاسه با گرماژ ۸۰ تا ۲۰۰ گرم، و نوع جنس کاغذ جلد آن گلاسه با گرماژ ۱۷۰ تا ۳۰۰ گرم در ابعاد استاندارد به همراه پوشش انواع سلفون مات، براق و مخملی به همراه صحافی چسب گرم، شیرازه و منگنه میباشد.
مزایای تبلیغات به صورت دفترچههای تبلیغاتی
- وجود مجموعهای از مشاغل مختلف، فروشگاهها، مراکز خرید، شرکتهای خدماتی و غیره در کنار هم.
- ماندگاری بیشتر کار نزد مردم و توانایی بیشتر در جذب مشتری.
- کیفیت کار سبب اعتبار بیشتر آگهی شده و ماندگاری آن به مراتب بیشتر از سایر روشهای تبلیغاتی است.
- کاهش هزینهها با انجام این کار به صورت گروهی، به گونهای که اگر تبلیغ در همان ابعاد به صورت جداگانه چاپ و توزیع گردد هزینه تا دو برابر و یا چند برابر بیشتر از هزینه آگهی نامه خواهد شد.
همچنین به دلیل سازماندهی و برنامه مشخص و منظمی که در خدمات چاپ آنلاین فانوس پرینت صورت میگیرد، تمامی افراد مربوط به کار آگهی نامه افراد مورد اعتماد بوده و تمامی تلاش خود را در جهت انجام وظایف به بهترین نحو خواهند نمود. نتیجه این برنامه منظم، به هدف رسیدن هر چه بهتر تبلیغات خواهد بود. در این مبحث منظور ما از آگهی نامه همان وسیلهای است که تا چندی پیش یعنی آغاز نخستین سال فعالیت فرهنگستان ایران درسال ۱۳۱۴ بدان اعلان گفته میشد.
مزیت رقابتی فانوسپرینت
- تجربه نو قیمت آنلاین و چاپ آنلاین
- بدون محدودیت تیراژ
- همین حالا قیمت آنلاین بگیرید!!!…
در فرهنگ نفیسی از اعلان اینگونه تعریف شده است
- اعلان هر مطلب مهمی است که جهت اشتهار و اطلاع عموم مردم بر پارچهها و کاغذ نوشته و در گذرگاههای عامه بچسبانند و یا در روزنامهها بنویسند.
در فرهنگ معین در مورد آگهی میخوانیم:
آگهی خبری است که از جانب فرد یا مؤسسهای در روزنامه و مجلات و رادیو و تلویزیون انتشار یابد و آن غالبا جنبه تبلیغاتی دارد.
در اینکه آگهی نوعی خبر نیست تردیدی نمیتوان داشت زیرا اگر خبر از دیدگاه دانش روزنامه نگاری اعلام و بیان وقایع جالب زندگی اجتماعی و نقل عقاید و افکار عمومی بدانیم آگهی در خارج از دایره این تعریف قرار میگیرد.
- اعلان واقعه جالبی نیست که مورد توجه همگان باشد و نمیتوان آن را در قلمرو نقل عقاید و افکار عمومی محسوب کرد.
تا اینجا معلوم شد که آگهی ابزاری است برای آگاه کردن مردم از امری و اما آنچه از عنصر اطلاع دادن برخوردار میباشد میتواند در ردیف یکی از وسایل و ادوات ارتباطی قرار گیرد و با توجه به مطالب بالا میتوان گفت؛
«آگهی وسیلهای است که پیامگزار به یاری آن در ازای پرداخت هزینهای مقصود خود را از راههای ارتباطی به اطلاع گیرندگان پیام میرساند»
نحوه ارائه آگهی نامه
- نیازی نیست که شما در روزنامهها و مجلهها برای جلب توجه بین تعداد زیادی مطالب جالب و سرمقالهها رقابت کنید.
- میتوانید آن را در قالب بروشور و آگهی نامه ارائه کنید و به تنهایی به کار خود برسید.
- با عکسی از کالا و و عکسهای دیگری که با آن مرتبط هستند.
- با درج نامههایی که احساس و دید کسب و کار را دارند.
- با ارسال ایمیل مستقیم با یک بروشور رنگارنگ، با حالتی که امکان سفارش دادن را داشته باشد.
- ارسال نامه، برگه آمار و اطلاعات فنی و یا هر چیزی که شما دوست دارید و میخواهید.
- یک آگهی نامه فروش باید شبیه به یک نامه باشد.
- باید به صورت شخصی، کسی را مخاطب قرار بدهد و فرا بخواند.
- باید با استفاده خیلی کم از گرافیک متن را طراحی کنید.
- جایی نیست که از فونتهای خراب استفاده شود باید به صورت معقول از فونتهای معمولی استفاده کنیم.
- نوشتهها باید طوری با خواننده ارتباط برقرار کند که گویی فقط برای او نوشتهاند.
- یک آگهی فروش باید فروش داشته باشد.
- ممکن است منظور ما از فروش، رهبری خرید و فروش باشد.
- و یا شاید صاف و پوست کنده منظور از فروش، گرفتن سفارشات جدید است.
- آگهی نامه باید با علاقهی وافر پیگیر هدف شما باشد.
چک لیست چاپ آگهی نامه
چک لیست عمومی
- فایل مورد نظرم را به لحاظ کیفیت برای چاپ بررسی کردم
- طرحم در سایز واقعی طراحی شده و کیفیت مطلوب برای چاپ دارد
- مدرنگی فایلم CMYK است و از تفاوت سیستم خروجی رنگ بین مانیتور (RGB) و دستگاههای چاپ (CMYK)و حتی بین تکنولوژی مرکب انواع دستگاههای چاپ، کاغذ و پوششها مطلعم.
- از فونت کمتر از 8pt به عنوان محتوای اصلی در هیچ محصولی استفاده نمیکنم.
- از ترکیب رنگی 16bit در فایلم استفاده نکردهام
- رزولوشن فایلم برای چاپ افست و دیجیتال 300dpi است
- برای پلات و چاپ عریض فضای داخلی رزولوشن 150dpi را چک کردم
- برای بنر و چاپ عریض فضای خارجی رزولوشن 72dpi را در نظر گرفتم.
- از فایل، پرینت و یا نمونه چاپ دیجیتال تهیه و ترکیب چینش، سایز فونت، املای متن و ... را چک نموده ام.
- فایل های تک تصویر را با فرمتهای jpg و Tif و فایلهای با تعداد صفحات زیاد (کتاب) را با فرمت pdf ذخیره نموده ام.
- از اینکه برشکار برای زیبایی بیشتر محصول، برش را از داخل رنگ محصول انجام میدهد تا سفیدی نداشته باشد و محصول بعد از برش حدود 3 میلیمتر کوچکتر از فایل خواهد شد آگاهم.
- از اینکه خوانایی QR-Code به میزان جزئیات آن و بزرگی و کوچکی مقیاس آن در چاپ دارد مطلعم و مسئولیت آنرا بعهده میگیرم و برای کمتر شدن این مشکل آن را بصورت تک رنگ مشکی(K100) ارائه نموده ام.