ثبت نام

پرسش‌های متداول

سوالات متداول:

آیا تولید کتاب، مجله و کاتالوگ با سیستم چاپ دیجیتال بصرفه است؟

نوع چاپ دیجیتال ، براساس تعداد تعیین می‌شود.

در تیراژ کم سیستم چاپ دیجیتال به صرفه‌تر خواهد بود.

  • تعداد کم، کیفیت بالا و سرعت عمل بیشتر نسبت به دیگر انواع چاپ.
  • هزینه تمام شده تولید آن قیمت مناسبی در مقابل نوع افست خواهد بود.
  • در صورت پرتیراژ بودن محصولات فوق قطعا صرفه اقتصادی با سیستم چاپ افست است.

در این سیستم امکان تولید(چاپ و صحافی) محصولات در تعداد محدود حتی تک نسخه وجود دارد و با توجه به نیاز مشتریان این امکان رو برای فعالان حوزه‌های مختلف علمی و تجاری(دانشگاه‌ها، اساتید، شرکت‌ها، بازاریابان و غیره) فراهم می‌آورد تا بتوانند با توجه به نیاز مخاطب کاتالوگ، کتاب، رزومه، گزارش و غیره را تهیه نمایند.

تفاوت مدل رنگی CMYK با مدل RGB چیست؟

تفاوت مدل رنگی CMYK با مدل RGB چیست؟

ابتدا برای تفاوت مدل رنگی ، مُد یا رنگ‌بندی CMYK که به آن مدل رنگی چهاررنگ هم گفته می‌شود از حروف اول چهار رنگ اصلی Cyan (آبی)، Magenta (قرمز)، Yellow (زرد) و Black (مشکی) گرفته شده است.

  • در مُد CMYK رنگ‌ها به صورت فیزیکی استفاده می‌شود و صنعت چاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  • در صنعت چاپ، رنگ‌های مختلف از مخلوط کردن چهاررنگ اصلی آبی، قرمز، زرد و مشکی(CMYK) ساخته می‌شوند.تفاوت مدل رنگی در صنعت چاپ، رنگ‌های مختلف از مخلوط کردن چهاررنگ اصلی آبی، قرمز، زرد و مشکی(CMYK) ساخته می‌شوند.
  • در این مُدل، رنگ‌ها به صورت فیزیکی مخلوط و ساخته می‌شوند.
  • در تنوع و تعداد رنگ‌هایی که می‌توان از ترکیب چهار رنگ اصلی ساخت محدودیت‌هایی وجود دارد.
  • مُد یا رنگ‌بندی RGB از حروف اول سه رنگ Red (قرمز)، Green (سبز)، Blue (آبی) گرفته شده است.
  • مُدل RGB بیشتر در نمایشگرهای خانگی و صنعتی مانند LCD، LED یا CRT استفاده می‌شود.
  • در مواقعی برخلاف حالت CMYK، دیگر نیازی نیست رنگ‌ها به صورت فیزیکی با هم مخلوط شوند.
  • در مدل RGB توسط نمایشگرها ساخته شده و در مقابل چشم ببیننده نمایش داده می‌شوند.

دقت نماید مدل رنگ اکثر فایل‌های ایجاد شده توسط کاربران RGB می‌باشد در حالیکه فایل های ارسالی برای چاپ حتما باید مد CMYK باشد.

اکثر فایل‌های ایجاد شده توسط کاربران RGB می‌باشد

نکات مهم جهت کاهش خرابی کار چاپی چیست؟

کاهش خرابی

نکاتی در مورد کاهش خرابی هست چراکه بسیاری از طراحان گرافیک، پس از طراحی کار گرافیکی خود و تایید طرح، آنرا برای چاپ به چاپخانه ارسال می‌کنند و همه کارها را به چاپخانه می‌سپارند در این میان امکان ظهور اشکالات متعدد و غیرمترقبه وجود خواهد داشت.

برای کاهش خرابی در چاپ تمامی مراحل کار را به یک مجموعه بسپارید.

  • سپردن طرح به چاپخانه، یعنی انتقال مسئولیت به مجموعه‌ای که از فرایند اولیه کار طراحی اطلاعی ندارد.
  • احتمالا با سفارش دهنده نیز بی‌ارتباط است.
  • اگر سفارشی گرفته و نسبت به سرانجام آن نگرانید و برایتان اهمیت دارد که کار نهایی چه خواهد شد، تمامی مراحل کار را به یک مجموعه بسپارید.

گاهی طرح مورد قبول کارفرما بعد از چاپ مورد تائید قرار نمی‌گیرد و چنین بیان می‌شود که فلان نوشته و یا طرح از قلم افتاده است.

بنابراین برای جلوگیری از چنین پیش آمدهایی، تایید کتبی کارفرما در تمامی سفارشات ضروری است.

برای این کار کافیست با کمک چاپ دیجیتال ماکتی کاملا مشابه محصول نهایی، از فایل تایید شده‌ی طرح تهیه و آنرا جهت بررسی، کنترل، تایید و امضا به کار فرما تحویل دهید.

بهتر است از کارفرما بخواهید که مشخصات چاپ اعم از کاغذ، رنگ، پوشش و دیگر موارد را نیز در آن ذکر کند. و سپس تا پایان فرآیند مالی نزد خود نگه دارید.

سفارش در سایت، حداقل سقف خرید دارد؟

سقف خرید

خیر، سفارش در سایت، سقف خرید ندارد

  • برای هیچ یک از محصولات و خدمات، حداقلی برای سقف خرید وجود ندارد.
  • شما می‌توانید از صفحه محصولات آنچه را نیاز دارید به صورت آنلاین سفارش دهید.

ما سقف خرید نداریم

آیا پس از دریافت کد پیگیری، فرآیند خرید به پایان رسیده است؟

بله، دریافت کد پیگیری آخرین مرحله خرید از جانب شماست.

کد پیگیری آخرین مرحله خرید می‌باشد

کد پیگیری خرید شما

  • البته تا زمانی که پروسه تولید محصول و ارسال تکمیل گردد و به دست شما برسد فرآیند خرید ادامه دارد.

چگونه اطمینان داشته باشم کالا تحویل داده می‌شود؟

برای اطمینان بیشتر، شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فانوس‌پرینت با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. با توجه به تجربه ۱۷ ساله گروه طراحی و تبلیغات فانوس‌پرینت در بخش طراحی و چاپ، سایت فانوس‌پرینت نیز دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که به این سایت رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد.

اطمینان خاطر در تحویل کالا با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی

اطمینان در تحویل کالا

  • این نماد پس از بررسی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعطا می‌شود.
  • کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
  • بنابراین با خاطری آسوده قیمت آنلاین بگیرید و سفارش خود را ثبت و از خدمات ما در حوزه خدمات چاپ آنلاین استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه درباره ما  و ارتباط با ما نیز مراجعه نمایید.

می‌توان در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کرد؟

بله، شبانه روز در ایام هفته در خدمت شما مشتریان عزیز هستیم.

شما می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز و ایام هفته ثبت سفارش نمایید.

  • در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته از خدمات فانوس‌پرینت استفاده و سفارش خود را ثبت کنید.

۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته

  • برای اطلاع از شیوه‌ی اجرای سفارش‌ها می‌توانید به صفحه قوانین و مقررات مراجعه نمایید.

می‌‏توان سفارش ثبت شده را باطل کرد یا تغییر داد؟

پیش از تایید باطل کنید

تا پیش از تایید نهایی سفارش و پرداخت شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود باطل و یا اصلاح کنید.

قبل از تایید نهایی، سفارش خود را حذف یا باطل ،تغییر یا اصلاح کنید

پس از تایید

  • پس از تایید نهایی سفارش، اتمام خرید، مرحله پرداخت و ثبت سفارش، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.
  • از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، باید به صورت تلفنی تماس بگیرید.
  • برای اطلاع از شیوه‌ی ابطال یا تغییر سفارش‌ها می‌توانید به صفحه قوانین و مقررات مراجعه نمایید.
۷ روز هفته ، ۲۴ ساعته در خدمت شماییم.
۰۲۱۸۸۸۲۹۳۸۸(خط ویژه)
تهران، خ انقلاب، نرسیده به فردوسی، خ ش موسوی، ک ش محمدآقا، بن بست ستاره پلاک ۲ واحد ۳
دانشگاه صنعتی شریف ایرتویا نظم پویان صنعت نوین پترو پارس شورای عالی انقلاب فرهنگی شرکت رایان انتشارات راهدان شرکت یگانه اندیش سرمایه کانون آگهی و تبلیغاتی یاس مشرق شهرداری تهران شرکت مرکزی اوراق بهادار شرکت ملی دریل ایرانیان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور رایتل